Friday, May 15, 2009

Kesinambungan Kisah Kesakitan Aku!!

Kenape aku bg title kesinambungan??
~This for those yg sentiasa mengikuti perkembangan aku especially kwn2 yg ambil berat psl aku.Hope korg xmarah aku lg lps nie sbb xbg tau korg yg aku masuk hospital.Thanx kwn2!!~

Sbb aku nk citer psl ape yg baru diberitahu oleh Mister Nujaimin, Pakar Radiosurgery Hospital Kuala Lumpur pada 29 April 2009 yg sudah. Kate Dr. Nujaimin, mse nie kite xnmpk lg kesan radiosurgery hari tue. But, every month kite akn buat medical checkup and every six month kite akn jumpe utk buat rawatan. Kte Dr lg, radiosurgery yg kite buat tahun lepas ada kesannyer. Kesan positif, salur darah tue akn mati dan yg xbest didengar adalah kesan negatif di mana kawasan otak yg mengalami laser hari tue akn mula mereput. Agk2nyer kn, ape akn jadi kalau bahagian tue mereput?? Pada aku, ianya satu tanda tanya yg sgt merunsingkan. Dr. cakap " kamu kene ingat yg potensi untuk dapat pendarahan ke-2 masih boleh berlaku.Ingat jangan fikir" lebih kurang macam tue la Dr. Nujaimin ckp. Apepn, dlm 6 bulan dari sekarang, aku sekali lg akan melakukan Magnetic Resonance Imaging (MRI). Bagi aku, prosedur biasa sbb dh byk kali buat. Rawatan nie mungkin akan mengambil masa selame 10 tahun lg untuk pastikan otak aku betul2 bersih dari AVM.So, dat's it. Next story, wait until six month.. Chow~
{AVM Patient's}

No comments:

Post a Comment