Tuesday, April 22, 2014

Kau ditakdirkanUntukku~~~~

Assalamualaikum....

Tiba2,mengharapkan org bg lagu canie kat kite. kuikuikui....

Terucap syukurku
Aku memilihmu untuk menjadi teman
Hidup setia selamanya
Belahan hati ini
Kini telah terisi
Aku dan dirimu
Mengikat janji bahagia
Dan belayarlah kita renda keluarga
Merentas hidup bersama
Aku bahagia dipertemukan belahan jiwaku
Tuhan persatukan kami suntuk selamanya
Hingga bahagia disyurgaMu
Pegang tanganku tataplah mataku
Engkau ditakdirkan untukku
Ikatan suci ini
Selalukan ku jaga
Meniti sakinah
Penuh kasih sayang dan rahmatNya
Dan belayarlah kita renda keluarga
Merentas hidup bersama
Aku bahagia dipertemukan
Belahan jiwaku
Tuhan persatukan kami untuk selamanya
Hingga bahagia di syurgaMu
Kau amanahku
Isteriku tercinta
Kau ditakdirkan untukku

Mohon org berkenaan tak kata aku buang tebiat. huhu. Bukan selalu kite nak canie. kehkehkeh... Deep meaning ok. Perempuan kan hati nak kene lembut. :D

No comments:

Post a Comment