Sunday, March 9, 2014

Kalau dah nama ya PEREMPUAN....

Assalamualaikum...

Sedih, sebak semua ada. Sbb kapal terbang yg hilang dan sebab diri sendiri. BERKORBAN. Rasa tue la perkataan yg sesuai. Allah cuma nak uji agar tidak jauh dari DIA. Mencintai manusia tidak berlebihan. Aku tak mintak banyak. Aku mintak 1 jer. Allah jaga dia. Sarah, dia pegi belajar. Dia tak pegi mana2 pun. Kalau rindu, mintak Allah sampaikn. Mr. Fiancee, thanx for all n everything. Belajar elok2. Bukan mudah nak belajar semula since u have work for almost 6 years. No matter what happen, I still love u. If anything, can u let me know? Mcm yg aku tulis sebelum nie. Kami bkn pernah bercinta mcm pasangan lain. Nie pn kire baru nk belajar jugak la nie. Am I good? Not sure. Yg aku tau, Allah yg jaga hati dia. Lepas2 nie kalau dia tak mesej, call ker, anggap jer dia busy, dia stress or whatsoever yg menyebabkn dia tak sempat pn nak tanye khabar. So,jgn nak ada assumption yg bukan2. Be positive la Sarah. kenapa mengharap dia romantik, sumwit muwit segala. Sedangkn dia memang dari dulu mcm tue, sedangkn aku pn dari dulu macam nie. Allah ada nak jaga dia. Janji Allah itu pasti kn. Kalau dah tertulis itu yg terbaik, aku terima. Mr. Fiancee, be a good student ok. Jangan malas2 kalau ada assignment, jangan cuba2 nak ponteng kelas. Dah dapat peluang, guna sebaiknya. Till we meet again. Be safe, take care ok. Love u.

Sincerely Mrs. Fiancee,
-Sarah-
Gambar last sebelum jumpa lg katanyer. Menangis ckp last. Mcm x jmpe dh jer. huhu

No comments:

Post a Comment