Tuesday, December 11, 2012

12 Disember...

Assalamualaikum...

Once upon a time....
12 Disember... Tarikh yg aku xkn lupa sampai mati. Terima kasih Allah sbb masih bg peluang utk bernafas. Tahun ni tahun ke-5 sejarah menjd pesakit AVM. Setiap detik yg berlaku dr awl smpi aku stop pegi hospital semua aku xkn lupa. Sekurang2 nyer, aku sedar yg aku ni bukanlah normal cm org lain. Sekurang2 nyer aku tau bersyukur sbb masih diberi peluang utk melangsungkn hidup. Rindu?? Yup,aku rindu suasana kat hospital. Yelah,dh jadi rumakh ke-2 kn. Setiap bulan pegi mau xrindu. Kesakitan yg berbekas setidak2 nyer menyedarkan aku yg nikmat Allah itu terlalu besar utk dipersiakn. Terima kasih kpd yg mendoakn kesihatan aku. Aku pun xkn lupa kwn2 yg beria tgk aku mse mula2 sakit dulu. Kekuatan utk hidup dan terus berdiri seperti Sarah yg lama dtg dr korg. Xkn lupa jasa umi dgn ayah yg sentiasa memberi sokongan utk bertahan. 3 tahun lme kot nk pegi hospital every month. Samapi 1 masa doktor cakap tidak perlu hadir ke hospital lg, besar rasa syukur kat situ sbb aku tau aku akan pulih, aku tau aku mampu hadapi ujian ini. Allah xkn bebankn kite dgn ape yg kite xmampu. Allah nak bagi ujian, macam2 cara. Masing2 ada bahagian masing2. Apa pun yg jadi, kite kene tabah dan sabar. Dan sekarang, aku dh nk habis blajar pn. Aku masih seperti Sarah yg dulu. Cuma, berharap utk jd yg lebih baik pada akan dtg. Lepas ni, jgn sakit2 lg ea. Kite kene kuat. Semoga aku terus kuat hingga ke akhirnya. Kpd mereka2 yg mendoakn, jasa itu xmampu saya balas. Semoga Allah sentiasa memberi rahmat kp anda..  ^_^

No comments:

Post a Comment