Sunday, December 16, 2012

Semua tentang Kita...

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapiskan semua sepi dihati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat disaat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita
Ada cerita tentang aku dan dia
Dari kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa....

Dan semua tentang kita akn aku simpan dalam kenangan. Sepanjang belajar nie, macam2 kwn aku ada, macam2 org aku jumpa. Dan setiap mereka memberikan memori tersendiri dalam hidup aku. Dan sekarang, 4 tahun sesi pembelajaran di universiti bakal berakhir. Hala tuju seterusnya?? Dh ada dlm perancangan. Semoga apa yg dirancang akn dipermudahkn Allah. Kdg2, perancangan Allah itu lebih baik. So, memori 4 tahun belajar msti aku rindu. Rindu nk pergi kelas, rindu nk mkn sama2, rindu nk dgr Dr. CWZ bg motivasi dlm kelas pg2. huhu. Sesungguhnya, memori itu sgt byk utk dilupakan. Sesungguhnya, perpisahan itu sangat menyedihkan. Tp, setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan kan. Lumrah alam, lumrah hidup. Semoga ukhuwah ini kekal sampai ke syurga. Sesiapa jua yg sy kenali adalah kwn sy. Dan, sy sgt berbahagia disamping mereka. S.A.H.A.B.A.T.S.E.L.A.M.A.N.Y.A  ^_^

No comments:

Post a Comment