Monday, December 10, 2012

Experience...

Assalamualaikum...

Semalam kn kite keluar dgn dia pegi stadium tgk bola Piala AFF Suzuki 2012. Nk citer nyer kat sini psl pengalamn berada di stadium dgn 80 000 org dan salah seorg 2 adalah saya!!! haha. Bangga habis la kn. Honestly, itu pertama kali pegi stadium tgk sport competition yg besar. Org, mmg xyah ckp lah. Penuh 1 stadium. Agak2 kalau Malaysia ni ada stadium cam stadium olimpik tue pn mau penuh jugak kot. huhu. Dan nak diceritakn disini adalah semangat rakyat Malaysia tu sendiri yg sanggup turun padang sama2 utk memberi sokongan. Just be proud being Malaysian guys!! hehe. So, smlm perlawanan separuh akhir Malaysia vs Thailand. Nk diumpamakn Harimau lawan Gajah Putih. Just be positive that Harimau kita sebenarnya byk dh perubahan. Cuma perlu diperkemaskn lagi bahagian2 tertentu (ceyhhh..ckp cm tau jer.huhu). Nk dijadikan kisahnyer smlm seri 1-1. Org kata Thailand hebat. Kire Malaysia sama hebatlah dgn Thailand sbb dpt 1 gol kn. Nk diumpamakn jugak kt sini psl seri  nie kn. Sblm nie lwn dgn Indonesia kire cm Harimau vs Garuda. Kire Garuda dh jatuh terbenam kat tanah sbb Harimau dh baham 2-0. So, utk Harimau vs Gajah Putih nie Harimau dh terkam Gajah dulu dh. Cme gajah tu liat sket nk jatuh. Pastue, gajah pulak yg pijak Harimau. Nasib baik Harimau tak mati. Konklusi nyer, sama2 sakit lah. Kire seri la. Sama2 dpt mata, sama2 hebat. Walau apa pn, Harimau Malaya harus terus mengaum utk mara ke Final. Kekalkn kejuaraan 2010. Barulah martabat bola sepak Malaysia bleh dinaik taraf. Ok, cukup nk komen byk2. Aku pegi tgk jer pn. But, that was the best experince I had. Mmg la kalau nk jerit tu nak keluar anak tekak kn. Tp, release tension kot dpt jerit cm2. huhu. Dia yg bwk aku pn msti terkejut tgk perangai aku. Ceh! Buat malu kaum jer la Sarah.huhu. So, thanx kpd awk yg sudi mempelawa saya utk menyaksikan secara live bersama awk. Terima kasih sbb byk buat memori indah dgn saya. Lps nie, belum tentu jmpe awk lg kn. Sy simpan dlm kenangan la memori tu. hehe. Ape2 pn, bkn menjadi 1 kepelikan aku, seorang perempuan suka tengok bola. hehe. 

Abaikn background..huhu. Thanx awk!! :)
" S.E.L.A.M.A.N.Y.A.H.A.R.I.M.A.U.M.A.L.A.Y.A"  

No comments:

Post a Comment